Календар

Юни 2016
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Прогнози

  • 20 1

Facebook

6583 Челси / Челси ФК

Пълно име Челси ФК
Прозвище Сините, пенсионерите
Основан 1905
Държава Англия
Град Лондон
Президент Брус Бък
Старши треньор Гуус Хидинк
Покажи повече Докладвай за грешка
  • Аватар на Chelsea_life_4
    Chelsea_life_4 717 25 юни 2016 [17:15] #250

    До коментар [#249] от j_mourinho:

    Аз все още не мога да си обясня слабия ни сезон.Сезон 2014-15 беше Моуриньо и спечелихме титлата и играчите не показваха и признак на неуважение към него, а 5 месеца по- късно точно тези шампионски играчи го изгониха като мръсно куче.Не мога да си обясня какво толкова им е направил.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 22 юни 2016 [10:17] #249

    До коментар [#247] от drogba_fen_911:

    Ако тия примадони искат да постигнат нещо голямо със синята фланелка, по-добре да слушат треньора и да не правят глупости.Ама няма кой да им го каже по такъв начин, че да си стегнат задни**те.

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 22 юни 2016 [00:44] #248

    До коментар [#246] от j_mourinho:

    Дано да му се получи и в Челси. Относно Пайет наистина не знаех че е на 29, мислех го за по-млад...

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   21 юни 2016 [20:24] #247

    До коментар [#246] от j_mourinho:

    Той ясно, че ще ги показва, ама мислиш ли, че тия примадони ще го искат, като им се скара веднъж и почне да ги замяра с бутилки вода след слаб мач?

    Ще го изгонят както Жозе. Силно се надявам да греша...

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 20 юни 2016 [18:31] #246

    До коментар [#244] от Double_De:

    Ако Конте не го иска в отбора няма смисъл да се вадят пачките.Като гледам Конте с Италия и си мисля, че човека е гений.Използва по много добър начин качествата на играчите.Например един Пароло от Лацио почти цял сезон не му се чу името, но Конте го стегна.Кандрева не знае какво е подаване в Лацио, но при Конте на празна врата подава.Явно треньора влияе на отбора много повече от разни други фактори.Явно добре разговаря с играчите и знае силните им страни.Дано в Челси показва същите умения и тактически схеми.

  • Аватар на Ginekologaa
    Ginekologaa   20 юни 2016 [00:18] #245

    До коментар [#244] от Double_De:

    И колко пачки трябва да изкара за 29 годише играч

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 19 юни 2016 [23:37] #244

    абрамович да вади пачките за пайет !!!!!!

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   17 юни 2016 [12:35] #243

    www.caughtoffside.com/201...aign=@Edon Дали ще има и грамче истина в това?

  • Аватар на Hazarddddd
    Hazarddddd 618 17 юни 2016 [12:23] #242

    До коментар [#240] от clippers_LA_90:

    ПСЖ с тая сума, която платиха за Луиз, щеше да е престъпление да го бяхме задържали. Салах и Куадрадо също не ни трябваха. Единствено ме е яд за Мата и Шурле.

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   15 юни 2016 [17:10] #241

    До коментар [#240] от clippers_LA_90:

    Най-голямата грешка беше Де Бруине и може би Мата.

    Луиз беше смотаняк, Шурле е средна класа, Салах също, на Куадрадо не беше даден голям шанс.

    Лукаку не се знае какво щеше да направи, едно е в Евертън, друго е в Челси

  • Аватар на clippers_LA_90
    clippers_LA_90 1182 15 юни 2016 [13:27] #240

    До коментар [#239] от drogba_fen_911:

    Жозето освен че и играчите си го "махнаха", махна се и сам себе си. Прекалено много футболисти продаде/ прати под наем Луиз/Мата/Шурле/Салах/Куадрадо... ако беше оставил първите 3-ма, ситуацията нямаше да е такава и сега нямаше и да пишем за Конте, но уви ..

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   15 юни 2016 [13:19] #239

    Не знам за вас, но аз съм впечатлен от Италия и Конте засега

    Много стабилни в защита, бързи контри и атаки с по 2-3 паса и по широчината на игрището.

    Ако бъде дадено време на Конте може да постигне големи неща.

    Само се надявам тия примадони да не го уволнят и него, както Жозето, защото е доста темпераментен..

  • Аватар на Van_Ginkel
    Van_Ginkel 594 14 юни 2016 [18:07] #238

    До коментар [#237] от Nasko_Chelsea92:

    Скуадрата редовно минава между капките и с по 1 на 0 си стига доста далеч в надпреварите, така че е много вероятно подготовката с Конте да започне късно. С тези рискове, обаче, ръководството беше наясно още при назначаването на Конте като мениджър на Челси, така че сигурно има някакви планове за действие. Има и един голям плюс - Конте ще има възможност доста по-спокойно да налага идеите си, защото няма да има толкова сгъстен график от мачове заради отсъствието ни в евротурнирите.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   14 юни 2016 [17:54] #237

    До коментар [#233] от j_mourinho:

    Дано само Италия не играе финал, че той е на 10 юли и времето ще бъде малко а и контролните ни мачове започват на 16 юли :

    16 юли Рапид Виена - Челси
    20 юли WAC RZ Pellets - Челси
    27 юли Челси - Ливърпул
    30 юли Реал Мадрид - Челси
    3 август Милан Челси.

  • Аватар на clippers_LA_90
    clippers_LA_90 1182 14 юни 2016 [16:28] #236

    До коментар [#235] от j_mourinho:

    Малко време ще има за това, но се надявам да поправи отбора. Интересно е ако и в Челси наложи любимата си схема. Схема, която неговите отбори използват по най-добрия начин и се представят на максимум. Напред не се знае Коща дали остава или не. А кой ще е този втори нападател освен Азар например, който ще му партнира. В халфовата линия също е интересно, какво ще става. Микел изглежда тотално изчерпан за отбора. Фабрегас би свършил много повече работа, спремо позицията която имаше при Моуриньо. Кенеди си мисля, че ще получи шанс, идеален е за крилото в тази схема. И дано някой измежду РЛЧ, Бога , Мусонда , Бейкър успее да пробие при Конте, защото не вижда при кой друг треньор освен САФ/ Клоп са пробивали и са имали достатъчно шанс да се докажат.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 14 юни 2016 [12:38] #235

    До коментар [#234] от The_Djoker:

    И ти си прав, дано Конте си организира нещата правилно и направи максимално добре подготовката с Челси, защото ще берем ядове цял сезон.

  • Аватар на The_Djoker
    The_Djoker   14 юни 2016 [07:05] #234

    До коментар [#233] от j_mourinho:

    Това, че са силни трябва само да ни радва според мен.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 13 юни 2016 [23:35] #233

    Като гледам как играят Италия и колко са силни...няма да видим Конте скоро на работа в Челси.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   11 юни 2016 [17:00] #232

    До коментар [#231] от Chelsea_life_4:

    Така е,но аз мисля че Тери и Стоунс си приличат повече.Обаче Миазга е страхотен и заслужава да играе за в бъдеще.

  • Аватар на Chelsea_life_4
    Chelsea_life_4 717 11 юни 2016 [15:57] #231

    До коментар [#230] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    ако си забелязал малко прилича на Тери като форма на тялото

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   9 юни 2016 [23:59] #230

    А бе говорим ние за играчи,ама пропускаме едно страхотно момче на което не отделихме никакво внимание.Едно момче което получи 1 или 2 шанса за изява ама от видяното тук www.youtube.com/watchv=eQgWujmqjj4 мисля,че след макс 2 години,ако продължава така със Зума могат да оформят едно страхотно партньорство.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 9 юни 2016 [23:13] #229

    До коментар [#228] от Nasko_Chelsea92:

    Никъде не съм казвал, че е нов. Просто един от многото с една и съща "роля" за клуба.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   9 юни 2016 [22:48] #228

    До коментар [#226] от darklight:

    Ако говориш за Нейтан, той не е нов играч. Беше купен миналото лято и пратен във Витес, а днес официално му е удължен наема за още един сезон.

  • Аватар на Ginekologa__
    Ginekologa__   9 юни 2016 [21:51] #227

    До коментар [#226] от darklight:

    Ми то и без това Nathan няма къде другаде да играе за сега

  • Аватар на darklight
    darklight 127 9 юни 2016 [21:33] #226

    Вече имаме първия пратен във Витес, започваме добре.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 9 юни 2016 [21:02] #225

    Дано Конте и Италия бързо се се сбогуват с европейското, за да може всичко в Челси да започне от рано и по план.Също ми е много интересно и на какви хора се е спрял Конте, защото той ми изглежда малко странен в това отношение.

  • Аватар на Ginekologa__
    Ginekologa__   9 юни 2016 [20:12] #224

    До коментар [#223] от Nasko_Chelsea92:

    Мале само черни защитници търсим по над 1,90м иначе ако им върнем Коща ще трябва да се търсят 2ма нападатели или да им вземем Гризман

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   9 юни 2016 [18:43] #223

    След прекратяването на преговорите с Антонио Рюдигер поради тежката му контузия, Челси са се насочили към 24-годишния защитник на Наполи Kalidou Koulibaly. На въпрос дали е говорил с Конте за трансфер в Челси, той заяви : "не, аз не съм говорил с него, но може би това скоро ще се случи."

    Президента на Атл. Мадрид Енрике Серезо заяви :" Диего Коща иска да напусне Челси и да се завърне, ние сме там, но това ще е сложно."

  • Аватар на Ginekologa_
    Ginekologa_   8 юни 2016 [01:13] #222

    До коментар [#221] от Van_Ginkel:

    Все тази от кой джоб са тази патка ни съди за дискриминация ахаха

  • Аватар на Van_Ginkel
    Van_Ginkel 594 7 юни 2016 [23:04] #221

    До коментар [#219] от Ginekologa_:

    От твоя джоб , специално, доста ще да е взела ...

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 7 юни 2016 [21:56] #220

    И какво е виновна докторката, моуриньо забърка лайната него обвинявайте.

  • Аватар на Ginekologa_
    Ginekologa_   7 юни 2016 [20:03] #219

    До коментар [#217] от darklight:

    Да видим с колко пари ни е одрусала първо

  • Аватар на Ginekologa_
    Ginekologa_   7 юни 2016 [20:02] #218

    До коментар [#217] от darklight:

    Да видим колко пари ни е одрусала първи

  • Аватар на darklight
    darklight 127 7 юни 2016 [18:42] #217

    Вече има споразумение с докторката, успокойте се.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   7 юни 2016 [00:42] #216

    До коментар [#212] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Не да се връща. Защо не прие извънсъдебно споразумение и така да не вреди на имиджа на клуба от който хляб е яла (а може и други неща), хем и да не се шуми около нея. Явно иска по-голяма сума да прибере.

  • Аватар на Van_Ginkel
    Van_Ginkel 594 6 юни 2016 [22:48] #215

    До коментар [#212] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Всъщност в такъв тип дела обезщетенията са доста големи, така че тези 1.2 млн най-вероятно за Ева са малко

  • Аватар на Ginekologa_
    Ginekologa_   6 юни 2016 [22:25] #214

    За докториците става въпрос

  • Аватар на Ginekologa_
    Ginekologa_   6 юни 2016 [22:24] #213

    Поредното доказателство, че жени явно не трябва да има във футбола. Винаги създават проблеми. Кой мъж е съдил отбора си за дискриминация след като е бил уволнен? Обаче понеже е жена... Тая кокошка успя да затвори вратите на останалите жени към футбола.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   6 юни 2016 [20:07] #212

    До коментар [#209] от Ginekologa_:

    А бе вие не сте ли чували,че някои хора си имат достойнство?Не всеки се продава за пари!!!Какво искате да се върне след като и потъпкаха гордостта така и особено след като имаше слухове,че пускала на всички в Челси.

  • Аватар на Ginekologa_
    Ginekologa_   6 юни 2016 [19:30] #211

    До коментар [#210] от Nasko_Chelsea92:

    За сега всичко е спекулации защото за сега с поне 10 играчи ни свързаха хихи

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   6 юни 2016 [18:27] #210

    До коментар [#209] от Ginekologa_:

    Е тя какво иска не мога да разбера? Иначе днес в един глас медиите в Италия и Англия съобщават, че Челси са започнали преговори с Алваро Мората.

  • Аватар на Ginekologa_
    Ginekologa_   6 юни 2016 [18:08] #209

    Ева отказала 1.2 милиона за споразумение с Челси

    П.с Тази много алчна и нагла ...

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   6 юни 2016 [16:45] #208

    ЗУМА СЕ НАДЯВА ЧЕ ЩЕ СЕ ЗАВЪРНЕ ПРЕДИ 2017

    "Аз не знам кога ще се върна на терена, но всичко върви добре." На въпрос ще се завърне ли преди 2017 той отговори : "надявам се, че това ще е така. Мисля, че имам достатъчно време, за да бъде готов,
    но аз не разполагат с точна дата."

  • Аватар на darklight
    darklight 127 4 юни 2016 [09:54] #207

    Успех на Ди Матео във Вила, дано ги върне още следващия сезон.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   3 юни 2016 [00:00] #206

    До коментар [#204] от Nasko_Chelsea92:

    Ако ще се търсят класни имана.Те определено са тези Гризман,Иско,Мората,(понеже имаше слухове за него на скоро) има и още но сега точно не ми се мисли.

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   2 юни 2016 [23:28] #205

    До коментар [#204] от Nasko_Chelsea92:

    Дано да е заето, че както е тръгнало, ще дишаме прахта на Пеп, Моу и Манчестърските отбори

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   1 юни 2016 [23:10] #204

    До коментар [#203] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    О, не. Забележи първата част от изказването му : "Челси ще има много заето лято. Г-н Абрамович е отчаян да няма друг такъв сезон." Много заето лято означава, че ще се пазарува. А за да няма друг такъв сезон няма да стане само с играчи от школата. Аз го разбирам, че ще се купуват класни играчи, например до 23, 24 години. Може би такива като този Рюдигер и др.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   1 юни 2016 [22:32] #203

    До коментар [#202] от Nasko_Chelsea92:

    Това,да не значи което си мисля.Ще играем основно със играчи от школата.Дали там някъде няма да бъде новия Тери който да ни чака?Дали Конте ще се възпротиви на това?Дали младежите ще се нагодят бързо към професионалния футбол както тези на Юнайтед?Много въпроси малко време,но със сигурност ще имаме отговорите.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   1 юни 2016 [18:43] #202

    Иначе днес в Англия отново ни свързват с 23-годишния защитник Антонио Рюдигер, който подписа с Рома преди дни за 7,5 млн., а ние пък ще предложим 23 млн. паунда. на Рома.

    Свързват ни също и с атакуващия халф Хенрих Мхитарян.

    Но основната новина от днес за клуба са думите на главния скаут на Челси Piet De Visser : "Челси ще има много заето лято. Г-н Абрамович е отчаян да няма друг такъв сезон. Но на Г-н Абрамович му е дошло до гуша да плаща милиони и милиони за големи звездни играчи. Ето защо той ми каза като частен разузнавач да се грижа за най-висок клас млади играчи, които ще бъдат звезди до 3 години."

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 1 юни 2016 [17:21] #201

    До коментар [#200] от Nasko_Chelsea92:

    Това е добре.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   1 юни 2016 [16:35] #200

    До коментар [#198] от CFCLondon:

    Самия Лихтщайнер опроверга тази информация. Дори Еменало не е толкова тъп да купи 32-годишен защитник.

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 1 юни 2016 [09:51] #199

    Дано очакванията ми, които имах, че Контето ще пазарува основно от скапаната Сериа А не се оправдаят, щото ще духаме супата много яко и следващия сезон.

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 1 юни 2016 [09:48] #198

    Четох, че сме били уредили Лихтщайнер. Само не знам за какво ни е този пенсионер ?!

  • Аватар на sensea
    sensea 516 31 май 2016 [22:28] #197

    До коментар [#184] от drogba_fen_911:

    Ти да не закова Уилиан на пейката ?

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   31 май 2016 [18:03] #196

    До коментар [#185] от Nasko_Chelsea92:

    И аз съм на твоето мнение.Бих се радвал ако Конте върне Мата в Челси, но предпочитам да хвърлим повече пари за по-млад, а и перспективен плеймейкър.

  • Аватар на Ginekolog__
    Ginekolog__   29 май 2016 [10:30] #195

    До коментар [#190] от drogba_fen_911:

    То стигат и в юве го гледах колко е зле

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   29 май 2016 [10:19] #194

    Ахахахахахахаха без хейт към феновете на Арсенал,да се посмеем добре обаче.www.facebook.com/LiveSocc...=3&theater

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   29 май 2016 [09:56] #193

    До коментар [#191] от cvetan_vatev:

    Конте от бърдак в Ювентус,направи ШАМПИОН и изгради част отбора за 10,15 години за напред другата част я сглоби Алегри.Аз си мисля,че Антонио ще се докаже на острова.Поне една титла ще ни донесе.А защо не и нещо повече???

  • Аватар на cvetan_vatev
    cvetan_vatev 18 29 май 2016 [08:53] #192

    До коментар [#184] от drogba_fen_911:

    Да не връщаме Мата, така отбора ще изглежда още по-добре. Куадрадо по крилото, ама ако може на някой друг отбор в Челси няма място. И ще е много хубаво ако Азар остане, щото оня пиян руски галош се е заканил да го продава на носителите на ШЛ.

  • Аватар на cvetan_vatev
    cvetan_vatev 18 29 май 2016 [08:46] #191

    До коментар [#186] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Казваш "2017-2018 когато ще сме в ШЛ" С тоя собственик и с това управление на дали ще сме в ШЛ. Като гледам какви планове имат. Какви играчи смятат да купуват и какви смятат да продават за в бъдеще. Ами бъдещето на отбора ми се вижда доста мрачно. Следващия сезон смятам че ще сме по-зле и от изминалият. Само гледам трансферният лист и ми се реве. Искат да продават едни от най-класните ни играчи и на тяхно място да купят третокласни играчи от средняшки отбори. Дано не съм прав и другият сезон се представим на ниво.

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   29 май 2016 [04:55] #190

    До коментар [#187] от Ginekolog_:

    Ари ве? Как го разбра това, по изиграните от него 100 минути ли?

  • Аватар на blue_fenchee
    blue_fenchee   28 май 2016 [19:12] #189

    и аз се надявам да си върнем Мата...

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 28 май 2016 [12:21] #188

    До коментар от darklight:

    На тоя Ginekolog само му се усмихвайте.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   28 май 2016 [11:22] #187

    До коментар [#184] от drogba_fen_911:

    Куадрадо не става за вл

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   28 май 2016 [00:57] #186

    До коментар [#185] от Nasko_Chelsea92:

    А бе Гьотце е вариант,обаче като гледам как Пуул са се наредили стабилно на опашката за него шанса да го вземем е малък.Аз през по-следващия сезон 2017-2018 когато ще сме в ШЛ бих искал да опитаме за Гризман,това момче леееееко ама много леееееко ми напомня на Анри.Понеже завършва с техника и финес своите удари,а Анри го правеше по същия начин.Дракслер също е добра опция,може да играе и като крило и също така зад нападателя,а понеже си прав,че търсим наистина класен плеймейкър точно като такъв би бил използван основно.Лятото ще е наистина много интересно.А във ВЛ догодина ще е голямо МАЗАЛО само това мога да кажа.Няма да се изненадам ако 3 от 4-ни представителя в ШЛ отпаднат още в групите и се съсредоточат в първенството.После защо Английските отбори били срам за Европа в ШЛ,ами защото на феновете на Ла Лига не им се наби в кратуните това,че няма смисъл да си дават зор англетата понеже,ако не се лъжа последния във ВЛ следващия сезон ще вземе повече пара от колкото,целия път до трофея в ШЛ.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   27 май 2016 [23:40] #185

    До коментар [#183] от nikshan11:

    За това, че Мата е по-добър вариант от Оскар спор няма, но ще е голяма глупост да го връщаме. По-добре да се търси някой класен и преспективен плеймейкър, каквото и да ни струва, защото само ги въртим и нищо не става.

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   27 май 2016 [23:35] #184

    До коментар [#178] от nikshan11:

    Ако върнем Мата, отбора ще изглежда доста добре - Куадрадо и Азар по крилата, Коща в атака. Само не знам как Мата ще играе заедно със Фабрето.

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 27 май 2016 [22:14] #183

    До коментар [#182] от Nasko_Chelsea92:

    В сравнение с некадърника Оскар е класи над него,но Моу направи голяма глупост,като тези със Шурле,Де Бройне и Лукаку.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   27 май 2016 [21:44] #182

    До коментар [#178] от nikshan11:

    Той пък Мата е много добър, нали? Никога не е бил от висока класа и не вярвам да бъде.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   27 май 2016 [21:22] #181

    До коментар [#178] от nikshan11:

    Категорично НЕ

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   27 май 2016 [19:28] #180

    До коментар [#178] от nikshan11:

    Ето една умна идея за днес!!!

  • Аватар на chiki11
    chiki11   27 май 2016 [15:30] #179

    До коментар [#177] от darklight:

    Taка като гледам е по добре , отколкото да слушаш себе си

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 27 май 2016 [15:23] #178

    Викам да вземем да си върнем Мата,Моу го изгони от нас,пък сега пак му е мениджър.Ще се радвам да го изгони и ние да си го върнем обратно в отбора,защото забравихме какво е да имаш добър плеймейкър.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 27 май 2016 [14:36] #177

    До коментар [#176] от chiki11:

    Баш от тебе ще се насочвам, хахаха.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   27 май 2016 [13:56] #176

    До коментар [#175] от darklight:

    Aз се опитвам да те насоча да се оправиш , а ти ми говориш за тролене и Моуриньо

  • Аватар на darklight
    darklight 127 27 май 2016 [12:24] #175

    До коментар от chiki11:

    Не се замислям над интернетски коментари от тролчета. Нямам проблем да им отговарям, но ако си мислиш, че ще ме накараш да харесвам Моуриньо си в голяма заблуда.

  • Аватар на The_Djoker
    The_Djoker   27 май 2016 [12:02] #174

    До коментар [#172] от drogba_fen_911:

    Абсолютно съм съгласен с теб

  • Аватар на clippers_LA_90
    clippers_LA_90 1182 27 май 2016 [10:29] #173

    До коментар [#172] от drogba_fen_911:

    Има истина в това, което казваш. Но винаги, ще остане част от историята на Челси. Феновете винаги ще си спомняме за него. Едно от нещата, които не харесвах в него, по време на престоя му е тоталното отхвърляне на Мата, никакъв шанс за Лукаку, за младите също, Салах , Шурле. Имам предвид, че не им оставяше свобода на терена, или трябваха да играят на неудобна за тях позиция, или ги натоварваше с прекалено много работа в защита.

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   27 май 2016 [05:33] #172

    Моуриньо може да е голям треньор, но като човек е абсолютен циганин. Да не говорим за грозния футбол дето практикува.

    Именно заради последните 2 няма да ми липсва въобще.

    Иначе си остава легенда за отбора, няма спор в това

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   27 май 2016 [00:17] #171

    До коментар [#170] от sa6etoo:

    Никой не спори просто стана на въпрос това,че ще има много хора от Челси които са се клели във лоялност като фенове на клуба,след един ЕВЕНТУАЛНО слаб сезон и после същите тези хора ще сменят клуба.Не става дума за МОУ или Азар,повечето отдавна преживяхме МОУ,но явно все още има хора които са БОЛНИ на тази тема.

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 26 май 2016 [22:42] #170

    Защо ги водите тия спорове за Азар и Моу? Моу може да е направил много за клуба и винаги ще си остане един от нас, но вече не е в клуба и отива да води пряк конкурент (което не ми се нрави много, уж много ни обичаше) но това е живота. Преживейте го, че си замина и това е. И да му лижете топките няма да се върне. Азар е в клуба, направи един много силен сезон, един много слаб сезон, но все още е при нас. Не е като да не е имал избор да си замине. Може и леке да е, може и голям пич да е, не го познаваме така, че само глупости пишете и се чудите с кво да убиете времето. Малко на чист въздух ако излизате няма да е лошо. Живота не се върти около възвеличаването и плюенето по дадени хора.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   26 май 2016 [21:58] #169

    До коментар [#168] от Ginekolog_:

    4 са

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   26 май 2016 [21:54] #168

    То има друга мишка която хейтва само моу

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   26 май 2016 [21:15] #167

    До коментар [#166] от chiki11:

    Приятел вадиш си грешни изводи!!!Колкото и плют да е Азар на мене си ми е любимия играч и никой не може да промени това.А също така,случайно да съм визирал тебе като казах,че има ''мишоци''.Не,нали така???За това си трай,най-добре е за всички.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   26 май 2016 [21:05] #166

    До коментар [#165] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    С фенове на Азар не ми се спори

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   26 май 2016 [20:23] #165

    До коментар от nikshan11:

    А,бе има си мишки!!!И наистина си прав.Аз също го казах преди,време сега ще се разбере кои са истински фенове и кои са мишоци.Ако и следващия сезон е слаб със сигурност едно 70% от хората тук ще сменят клуба.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   26 май 2016 [14:12] #164

    До коментар [#163] от darklight:

    На твоите герой Азар и Коща ли да си направя ? Сериозно ти казвам потърси помощ. Такъв песимизъм за всичко не е нормално.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 26 май 2016 [12:57] #163

    До коментар [#162] от chiki11:

    Ни най-малко не ме интересува къде ще ходиш, ако искаш си направи икона на Моуриньо и му се кланяй сутрин, обед и вечер.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   26 май 2016 [12:54] #162

    До коментар [#161] от darklight:

    Вероятно ще мина в Юнайтед . Защо да подкрепям разни лекета като Азар ?

  • Аватар на darklight
    darklight 127 26 май 2016 [09:38] #161

    До коментар [#159] от chiki11:

    Значи Юнайтед може да бъде новия ти отбор, жалко само че Гуардиола пак ще го тупа където го хване.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   26 май 2016 [08:21] #160

    Надявам се да се махнат интригантите Азар Матич ,Оскар и Коща

  • Аватар на chiki11
    chiki11   26 май 2016 [08:19] #159

    До коментар [#151] от darklight:

    Без Моу винаги ще сме средняци

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   26 май 2016 [00:25] #158

    До коментар [#157] от Ginekolog_:

    И аз нямам представа. Тези с които ни свързват медиите освен Иско са Мхитарян, Пянич, Гьотце, Ковачич.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   25 май 2016 [22:28] #157

    До коментар [#156] от Nasko_Chelsea92:

    Да тук си прав ,но не се сещам кой може да вземем Реал няма да пуснат Иско като пример

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   25 май 2016 [20:49] #156

    До коментар от Ginekolog_:

    Съгласен съм, че ни трябва централен защитник, бек, дефанзивен полузащтник, нападател, но си пропуснал най-важния - креативен халф. Без него нищо не става. Бяха въртяни там Оскар, Вилиан, Фабрегас и пак нищо. Един плеймейкър от световна класа, каквото и да става ни е крайно необходим.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   25 май 2016 [20:01] #155

    До коментар [#154] от clippers_LA_90:

    И без да се продават пак ще се вземат Рамирес напусна какво се взе един Мияза за 5м ако не се бъркам иначе Реми искаше да се маха от там ако вземем 10м ще е добре Фалкао,Пато ще се върнат на отборите си

  • Аватар на clippers_LA_90
    clippers_LA_90 1182 25 май 2016 [17:35] #154

    До коментар [#152] от Ginekolog_:

    Дано ползваш ирония и дано никой от ръководството не вземе да влезе във този "велик" сайт. И сериозно: Че имаме нужда от изброените имаме. Въпроса е с каква тактика ще се играе, под ръководството на Конте. Дали 3-5-2, дали пак ще се върнем към диамант 4-1-2-1-2, или пък ще продължим с 4-2-3-1-схема, която лично на мен не ми допада със сегашните футболисти. Покупките на нови футболисти много ще зависият, от схемата на игра. Ако се продадът футболистите, посочени в поста под моя, ще е нормално да дадем 100м + тяхната стоност. Може би само Матич заслужава да остане. А кой ще дойде, не се знае. Ще е много трудна да привлечем играчи, при отсъствие от ШЛ. А това пък дава възможност да се включват, повече млади от акадамията ..

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   25 май 2016 [16:44] #153

    До коментар [#148] от Double_De:

    Идваха топ играчи и пак ще дойдат, защото сме топ отбор, защото сме марка в световния футбол. Естествено както каза ще трябват и големи инвестиции, но това не мисля, че ще е проблем. Само от ТВ права за изминалия сезон ще приберем 87 млн. паунда, като се продадат и ненужните играчи като Марин, Моузес, Салах, може би и Матич, Микел, Реми, надявам се Педро и Оскар. Не знам какво ще стане и с Куадрадо, няколко пъти четох, че Конте ще го връща, но не е сигурно. И така ще се събере много добра сума за качествена селекция.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   25 май 2016 [13:56] #152

    До коментар [#149] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Вратари си имаме защитата трябва да се стегне и задължително деф халф ляв или десен бек и 1 нападател едно 200м според мен ще се похарчат

  • Аватар на darklight
    darklight 127 25 май 2016 [12:27] #151

    До коментар [#150] от chiki11:

    Може и да стане, ако не паркира автобуса срещу нас, значи сме малък отбор за него.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   25 май 2016 [12:08] #150

    До коментар [#146] от darklight:

    Kато стане ще ти видим доводите

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   24 май 2016 [22:46] #149

    До коментар [#148] от Double_De:

    Един ляв бек,един дефанзивен полузащитник,един креативен такъв може би да играе зад нападателя или така наречения CAM,един що годе добър нападател от класата на Реми например който да е достоен заместник на Коща и може би само ЕВЕНТУАЛНО един мнооооого класен вратар.И следващия сезон сме чук.Аз си мисля,че със Конте поне в топ 3 ще влезем със сигурност следващия сезон.

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 24 май 2016 [20:51] #148

    Имаше време когато подписвахме само с топ играчи, сега тотално снижихме към посредствеността...знам че и състоянието на отбора е такова но все пак ако искаме успехи трябват сериозни инвестиции, от друга страна ми се иска и да се даде шанс на някои от младоците, да се даде шанс и на някой играч от тези които са постоянно под наем. В предстоящия сезон се надявам на две неща 1во минимум топ 4, защото там ни е мястото и 2ро да не играем толкова слабо като изминалия....

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 24 май 2016 [19:16] #147

    До коментар [#141] от Nasko_Chelsea92:

    Ооо не, само не тоя посредствен смешник Мхитарян.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 24 май 2016 [18:27] #146

    До коментар [#145] от chiki11:

    Ами с 4, минимум с 10.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   24 май 2016 [18:25] #145

    Дано катп играем с Юнайтед да ни смажат минимум с 4 гола

  • Аватар на chiki11
    chiki11   24 май 2016 [18:24] #144

    До коментар [#143] от darklight:

    Празна главо този трансфер да не би да е станал ?

  • Аватар на darklight
    darklight 127 24 май 2016 [18:14] #143

    До коментар [#142] от Nasko_Chelsea92:

    Как бе, той не беше ли от "бойкотиращите"?

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   24 май 2016 [18:09] #142

    МАТИЧ ПРЕМИНАВА В МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД

    Полузащитникът на Челси Неманя Матич може да премине в Манчестър Юнайтед, в случай, че Жозе Моуриньо оглави "червените дяволи", съобщава A Bola.
    По-рано се съобщаваше, че Матич обмисля да напусне Челси, като най-вероятно ще продължи кариерата си в италиански клуб.
    Сега става известно, че Моуриньо разглежда сръбския футболист като основна трансферна цел през лятото.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   24 май 2016 [17:39] #141

    Челси са в преговори с 20-годишния централен защитник на Ривар Плейт Emanuel Mammana.

    Според ESPN Ромелу Лукаку е заинтересован за връщане в Челси. На въпрос: "ще се върнете ли в Челси"? Той отговори: "ще видим"!

    По настояване на Антонио Конте Челси ще се опита да привлече атакуващия полузащитник Хенрих Мхитарян.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   21 май 2016 [22:10] #140

    До коментар [#138] от j_mourinho:

    Знам тва ми е слабост баце.Стана ми малко мъчно просто кат се сетих за датата.

  • Аватар на Van_Ginkel
    Van_Ginkel 594 21 май 2016 [22:05] #139

    До коментар [#136] от sa6etoo:

    Пуснаха го за пари, това е истината. Рамирес е имал периоди, в които да не играе редовно, това никога не е било проблем. Дори и да е имал търкания с Хидинк, то със сигурност щеше да изчака няколко месеца, след това щеше да дойде новият мениджър. Лично аз съм склонен да вярвам, че ръководните кадри са му показали вратата, но минало - заминало.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 21 май 2016 [21:33] #138

    До коментар [#137] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Бате какво ни разказваш целия мач...изгубили сме и толкова, голяма работа вече.Много обичаш да драматизираш.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   21 май 2016 [14:32] #137

    Банда имаме повод да сме тъжни.На този ден преди точно 8 години изгубихме голям шанс за слава.На този ден през 2008 изгубихме финала в ШЛ срещу не кого да е а срещу най-големият ни враг тогава Манчестър Юнайтед.Дрогба уцели греда,след него и Франки.После Дрогба получи червен картон зареди леко докосване срещу Видич.Стигна се до дузпи оставаше една единствена дузпа.Царя на наказателните удари беше преодолян от абсолютно всички Балак,Белети,Лампард,Коул.Всички бяха настроени за празник всички бяха настроени за 1-вата.Само нашият капитан нашият лидер нашата легенда трябваше да отбележи последната решителна дузпа.Той стреля,но се подхлъзна в последния решителен момент когато сълзите от очите на Роналдо бликаха.Ван Дер Сар нямаше какво да стори понеже не уцели ъгъла,но топката уцели гредата.Един проклет дъжд ни отне славата.Но всички знаем,че на 21 май 2008 година Челси беше по-заслужилият и много по-добрият отбор.

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 21 май 2016 [13:11] #136

    До коментар [#135] от Van_Ginkel:

    Да за жалост.. Много ме е яд за Рамбо, особено ако е вярно това, че напусна заради отношението на Хидинк към него.

  • Аватар на Van_Ginkel
    Van_Ginkel 594 20 май 2016 [23:40] #135

    До коментар [#133] от sa6etoo:

    Тъпото е, че имахме подобен на Нианголан играч, при това не по-лош - Рамирес. Не съм особено очарован от тези слухове за Нианголан, но какво да се прави.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   20 май 2016 [23:40] #134

    До коментар [#132] от Ginekolog_:

    Какво имаш предвид???Идеален е да замести Матич.Понеже той е 90% пътник.А Коща все още не е разкрил всичко което може по мое мнение.

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 20 май 2016 [22:13] #133

    До коментар [#131] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Леко му е завишена цената, но в днешно време е нормално. Иначе да, неговата работа не е да вкарва, а да гради и да руши играта и мисля, че се справя добре в Рома. Бих се радвал да замени Микел примерно.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   20 май 2016 [21:32] #132

    До коментар [#131] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Смени спорта той да не ти нападател

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   20 май 2016 [21:01] #131

    Италианският Рома е дал съгласие да продаде звездата си Раджа Наинголан на Челси, съобщава Goal.com. Сумата, която "вълците" искат за белгийския халф, е 28 милиона паунда.

    Лондончани искат да предложат 5-годишен контракт на белгийския национал. 27-годишният Наинголан трябва да бъде първото ново попълнение на Антонио Конте, след като италианецът поеме Челси.

    Съобщава се, че в следващите 48 часа двата клуба трябва да завършат сделката по трансфера.

    Раджа Наинголан подсили Рома от Каляри през 2014 г. срещу 15 млн. евро. Контрактът на полузащитника с римляните е до лятото на 2020 година.

    През настоящия сезон Наинголан е вкарал 5 гола и е дал 2 асистенции в 39 мача за клуба.
    Не си струва!!!

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   20 май 2016 [19:07] #130

    До коментар от nqmadakaja:

    Това са някакви проектни екипи за сезон 2017-18. А за следващия, последен с адидас ми харесват много.

    www.footyheadlines.com/20...e-kit.html

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   20 май 2016 [12:11] #129

    До коментар от nqmadakaja:

    Не са лоши.

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 19 май 2016 [16:35] #128

    До коментар от nqmadakaja:

    Това е примерен екип,който ще облечем от 2017/18...

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 19 май 2016 [11:16] #127

    До коментар от nqmadakaja:

    По-добри са това, което преди това беше запланувано, но си остават грозни. Дано като се облекат наистина да не изглеждат по този начин.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   18 май 2016 [21:10] #126

    До коментар от nqmadakaja:

    Белите са просто супер.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   18 май 2016 [18:20] #125

    Още един сезон.Големият капитан ще получи още един сезон.Толкова го исках а то стана реалност.Трябва да го изпратим подобаващо следващия сезон.Задължително класиране в топ 3 и една домашна купа,както и сбогуване с Тери както подобава.Нищо повече не искам от отбора.

  • Аватар на Hazardinh0
    Hazardinh0   18 май 2016 [16:32] #124

    Дано догодина изпратим Джони подобаващо, тази година щяхме да се чувстваме както Реал с Касияс...

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 18 май 2016 [16:26] #123

    От догодина най-вероятно ще сме на Найк.По 60 млн паунда на година..

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 18 май 2016 [14:55] #122

    До коментар [#121] от sa6etoo:

    Супер

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 18 май 2016 [13:39] #121

    Тери е подписал договора! Остава още една година!

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 17 май 2016 [06:18] #120

    "Домакините от Челси са санкционирани с 375 хиляди паунда, а Тотнъм е глобен с 225 хиляди паунда"
    и следващото изречение е:
    "Футболистите на Тотнъм получиха 9 жълти картона в срещата"

    Не знам за вас, но аз не видях някъде наш играч да влиза груба и да търси боя. Тотнъм започнаха с провокациите още в първите минути. Това, което трябваше да стане е да дадат 2-3 червени картона на Тотнъм и да ги отнесем с няколко гола, за да си знаят мястото.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   16 май 2016 [22:41] #119

    Тези фа много ми паднаха в очите пълен цирк

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   16 май 2016 [22:31] #118

    Челси и Тотнъм бяха глобени с общо 600 хиляди паунда заради скандалите между футболистите на двата отбора по време на нервното лондонско дерби от Висшата лига в началото на месеца. Английската футболна асоциация разгледа инцидентите от двубоя на "Стамфорд Бридж" на 2 май и реши, че има нарушение по три точки от дисциплинарния правилник, две от които са за невъздържано поведение на играчите по време на мача и едно веднага след срещата, когато се стигна до меле между футболисти и треньори от двата щаба.

    Домакините от Челси са санкционирани с 375 хиляди паунда, а Тотнъм е глобен с 225 хиляди паунда, като и двата клуба са предупредени да контролират бъдещото поведение на играчите си. Футболистите на Тотнъм получиха 9 жълти картона в срещата, в която те пропиляха аванс от 2:0 след почивката, а равенството 2:2 сложи край на надеждите им да атакуват титлата.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 16 май 2016 [20:30] #117

    До коментар [#115] от CFCLondon:

    Най-общо казано - избираш си 15 играчи - 11 титуляри и 4 резерви и в зависимост какво направят в реалните мачове, тези играчи получават точки. Избираш си капитан, който получава удвоени точки. Занимавка е и така е по-интересно да се следят мачовете.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   16 май 2016 [20:10] #116

    РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ПАРИТЕ ОТ ТВ ПРАВА ВЪВ ВЛ

    Арсенал е клубът, който ще получи най-много пари от транслация на мачовете, като общата сума е 101 милиона паунда. Втората позиция в рейтинга заема Манчестър Сити с 96.8 милиона паунда, а трети е Манчестър Юнайтед (96.3 милиона паунда. Четвърти в класацията е Тотнъм с 95 милиона паунда.
    Лестър, независимо от първото си място в класирането на Висшата лига, се оказа едва на пето място по този показател. Парите, които ще получат шампионите са в размер на 93.3 милиона паунда.
    Както е известно, всеки клуб от Висшата лига получава фиксирана сума от 55 милиона паунда. Тя нараства в зависимост от мястото, на което тимът е завършил и колко пъти е бил в ефира по BT SPORTили Sky Sports. За всеки двубой, излъчван по телевизията, даденият клуб прибира по 750 000 паунда плюс допълнителна сума за това, ако е бил "Мачът на деня".

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 16 май 2016 [19:49] #115

    Какво е това фентъзи и къде го играете ? И какво представлява ? Питам, защото съм много далеч от онлайн игрите и от години не съм играл нищо, а е хубаво да включа още едно разнообразие в почивките между университет-работа, че направо.... Ако може дайте малко повече инфо ?

  • Аватар на darklight
    darklight 127 16 май 2016 [16:56] #114

    Има фентъзи за европейското. Някой ще направи ли група да играем?

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   16 май 2016 [10:55] #113

    До коментар [#112] от Onzo20:

    Наблегни на ГОЛЯМ ЗАДНИК.

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 16 май 2016 [02:43] #112

    Стига с тая пача, бе! Какво красиво открихте в нея, че не спряхте да говорите и вие и медиите? Вече цяла година чета глупости. Една проста лекарка със сбръчкано лице и голям задник, стегнете се!

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   16 май 2016 [02:35] #111

    До коментар [#110] от monteg:

    И аз си мисля,че няма човек от нашите който да не я минал.Даже за младежките формации имаше слухове и даже имала прякор Ева СЕКСА.

  • Аватар на monteg
    monteg 1056 16 май 2016 [02:01] #110
  • Аватар на monteg
    monteg 1056 16 май 2016 [01:59] #109

    Не ни трябват нови играчи, момчета! Трябва ни Ева!

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 16 май 2016 [00:24] #108

    "Оскар: Решен съм да впечатля Антонио Конте"

    Май ще трябва да впечатли и феновете, защото се очакваше доста повече от него.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   15 май 2016 [21:19] #107

    www.youtube.com/watchv=RgKAFK5djSk (Евентуално) Ще се видим пак Капитане.Даде всичко което можа,наистина всичко до последната капка енергия.Наистина ние всички фенове на Челси се надяваме да се видим пак в бъдеще където всички знаем на каква длъжност трябва да си.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 15 май 2016 [19:00] #106

    И сме 10-ти. Най-накрая се свърши.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   15 май 2016 [18:41] #105

    Куртоа пак пуска голове от 30метра

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   15 май 2016 [17:39] #104

    Трябва ни нападател няма как да стане с неопитния Траоре има още за учене

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   15 май 2016 [17:33] #103

    Траоре има още много хляб да яде

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   15 май 2016 [17:32] #102

    До коментар [#100] от CFCLondon:

    Игуаин е голям нападател обаче не е за големите моменти.Аз още мисля,че онзи негов пропуск срещу Германия на финала на световното лиши Аржентина от световната титла.Или миналият сезон когато Наполи можеше да реши всичко срещу Лацио и да влезе в ШЛ имаше дузпа ако помниш и резултата беше 2:2 и той я пропусна в такъв важен и преломен момент във мача.После Лацио се съвзеха и вкараха 2 бързи гола и си решиха мача.Трябва да е някой друг,но не точно Игуаин.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   15 май 2016 [16:57] #101

    До коментар [#97] от CFCLondon:

    А не, мерси! Президентът на Наполи, какъвто е зевзек ще иска за "Мистър пропуск" откупуващата клауза, която е 94 млн. евро. Сто пъти предпочитам да се пробваме за Икарди например.

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 15 май 2016 [13:28] #100

    Да, имаше и той своите трудности, но в момента върви във възходяша линия, има и необходимия опит. Във всеки случай може да ни изненада доста приятно.

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 15 май 2016 [13:26] #99

    До коментар [#98] от j_mourinho:

    За мен е. Още в Реал ме кефеше. Доста незаслужено е критикуван от такива като теб, гледали сигурно 5 мача на кръст...

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 15 май 2016 [13:11] #98

    До коментар [#97] от CFCLondon:

    Игуаин класа

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 15 май 2016 [12:58] #97

    Дано се опитаме да привлечем Игуаин. Супер класа е, въпреки критиките които отнасяше в Реал. С Коста според мен биха заформили страхотен тандем в атака.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 15 май 2016 [12:02] #96

    Няма да излъчват мача между Челси и Лестър днес.

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 14 май 2016 [12:55] #95

    За мен играчите от наем които заслужават да получат шанс следващия сезон са Мусонда и Кристенсен ! За кенеди съм съгласен че има качествата да остане и да се бори за титулярното си място, за Траоре съм малко раздвоен сякаш още малко му трябва за да заиграе в 1ят отбор на Челси може би още един наем нз това ще реши Конте. Лофтъс-Чийк много солиден изглежда, но малко шансове му се даваха. Дано ако остане през следващия сезон започне да играе по-редовно за да продължи да се развива. Хората които искам да не са в отбора са Оскар и Микел задължително, и може би Баба Рахман не виждам нужната класа в него, но пък от друга страна е още твърде млад и може и да се докаже с времето че има качествата да е част от отбора. Куадрадо да го продаваме в Италия там е неговата игра, ВЛ май му е сложна. Реално погледнато имаме крещяща нужда от вътрешен дефанзивен халф и наистина Канте изглежда доста примамлива хапка, може би един ЦЗ и един краен такъв. Нападател също сигурно ще се закупи, защото Коща трябва да има конкуренция и алтернатива. Относно вратарския пост съм малко разочарован от Куртоа изобщо в последните месеци не показва никакво желание за игра, даже бих посмял да кажа че Бегович направи по-добър сезон от него.

  • Аватар на nqmadakaja
    nqmadakaja 975 14 май 2016 [08:39] #94

    До коментар [#91] от clippers_LA_90:

    Ван Хинкел има и опит в ШЛ, което е още един плюс за него и ще му помогне да се наложи, стига да му се даде шанс. Чарли Мусонда според мен, има потенциал да стане един от най - добрите в света. И за мен от следващия сезон ще е добре да се дава повече шанс за изява на тези момчета. За Траоре и другите, може да е по - лесно, защото вече имат около и над 10 мача за отбора през сезона и Конте ще е видял как си пасват с отбора.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   13 май 2016 [16:44] #93

    До коментар [#90] от sa6etoo:

    Да официално е получил предложение за едногодишен договор, което той сега обмислял. Дано да не е истина, но току що четох, че ще го отхвърли, защото е дошло прекалено късно.

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 13 май 2016 [16:23] #92

    До коментар [#90] от sa6etoo:

    Най-големия просто,дано завърши кариерата си при нас !

  • Аватар на clippers_LA_90
    clippers_LA_90 1182 13 май 2016 [16:00] #91

    До коментар [#88] от j_mourinho:

    Според мен наем не му трябва , трябва му втори нападател да играе до него , сам на тази възраст трудно ще се получи да поема такава отговорност . След година / две може и да се превърне в основен нападател . Друг който не му трябва наем и директно си е готов за титуляр е Кенеди . Огромен потенциал показва го във всеки мач. Хубавото е че играта му особено ,когато и азар е титуляр се получава . Разбират се страхотно за времето което са имали. Има много футболисти които могат спокойно да изместят сегашните титуляри , за други не се сещам Ван Хинкел , Чарли Мусонда ,Нейтън Ейк , Бейкър . .

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 13 май 2016 [15:47] #90

    Tери е получил предложение за едногодишен договор!

  • Аватар на dimitardx
    dimitardx 535 13 май 2016 [15:05] #89

    Да в челси трябва да има момчета от школата!

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 13 май 2016 [12:51] #88

    До коментар [#87] от omonigotemile:

    И аз съм на това мнение.Например Траоре за мен е добър нападател, все още няма нужния опит, но с течение на времето, ще стане машинка за голове.Най-добре да го пратим под наем, защото ме съмнява Конте да разчита много на него, но съм сигурен, че е забелязал класата му.Ако пък го остави и разчита на него, ще бъде много добре.Говоря да разчита на него като резерва, а не първи избор.

  • Аватар на omonigotemile
    omonigotemile 1028 13 май 2016 [12:34] #87

    Трябва задължително да наложим играч от школата следващия сезон като основна фигура и поне 2-3 да играят като Лофтъс-Чийк 5-6 мача титуляри и десетина като резерва. Просто имаме уникални млади таланти, трябва да се внедрят в основния отбор!

  • Аватар на The_Djoker
    The_Djoker   13 май 2016 [10:49] #86

    Според мен 6-тицата ще ударим, ако вземем Канте от Лестър, ще оправим всички проблеми в центъра с него, с оглед на предстоящите трансфери на Матич и Микел, а и адски много ми напомня на Макелеле

  • Аватар на nqmadakaja
    nqmadakaja 975 13 май 2016 [09:40] #85

    На мен много ми се искаше да вземем Саул от Атлетико, но това ще стане много трудно като се има предвид това, че няма да играем в Европейските турнири. Мисля, че Варан и Зума щяха да са много добра двойка ценрални защитници. Но пък има и много качествени играчи, които можем да вземем. За мен един Рикардо Родригес от Волфсбург ще пасне добре на отбора.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 13 май 2016 [09:25] #84

    Абе тоя Бен Арфа не го ли изгониха от Нюкасъл, щото беше дебел и не тренирал с особено голямо желание? За какво ни е такъв несериозен?

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   13 май 2016 [09:15] #83

    До коментар [#80] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    не на всеки му пука дали се играе в шл,ле

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   13 май 2016 [09:06] #82

    До коментар [#69] от Nasko_Chelsea92:

    Само Погба може другите двама не стават

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   13 май 2016 [09:05] #81

    До коментар [#68] от j_mourinho:

    Ти гледай лятото какви транфери ще има

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   13 май 2016 [01:11] #80

    До коментар [#79] от nikshan11:

    Барса ще ни го отмъкнат.И според мен е много добър играч ама няма как да се навие да дойде в клуб който дори няма да играе в Европа догодина.А даже със Ница ще е във ЛЕ въпреки,че те има шанс даже за ШЛ ако Монако се издъни в последния кръг.

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 13 май 2016 [00:42] #79

    Надявам се да вземем Бен Арфа голяма класа е,на 29 е,но без пари ще бъде супер трансфер.Много добър дрибльор който също притежава много силен удар... !

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 12 май 2016 [23:57] #78

    До коментар [#77] от Double_De:

    Добър нападател,помна навремето през 2012 Левски го искаха да го вземат ама 200 хиляди долара им се видяха много за него,а виж какъв трансфер стана за Спортинг..

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 12 май 2016 [22:08] #77

    До коментар [#75] от CFCLondon:

    Има един талантлив футболист от Спортинг казва се Ислам Слимани, но той е нападател.

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 12 май 2016 [22:02] #76

    Всичко е много хубаво около формата на Азар, но в главата ми бушуват едни въпроси които мира не ми дават, а те са: Дали формата на Азар е заради предстоящето ЕП и дали изобщо тази форма се е губила?!? Дали пък не е и заради трансфер който би поискал след европейското? Съжалявам харесвам го много, но някак си не мога да повярвам че чак сега започна да играе отново на познатото си високо ниво, точно сега преди европейското...

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 12 май 2016 [21:09] #75

    Щеше да бъде хубаво ако се бяхме напънали за Бен Арфа, но Барселона ще го отмъкнат явно. Марез също е подходящ, но Лестър са ми толкова симпатични, че май по-предпочитам да си остане при тях. Защита от Варан по-добро няма да намерим, но Реал нямат шанс да го пуснат. Не съм гледал португалските отбори /Бенфика, Порто/ и не съм следил има ли нови класни играчи там. Някой с повече информация да каже... Тези италианци за които се говореше от Рома нещо не ми вдъхват доверие, че ще виреят на топ ниво във ВЛ. Хубаво е да погледнем и към Франция, по принцип французите почти винаги се напасват перфектно към английските клубове. Но няма смисъл да се пробваме за Погба - 100 млн. , а и надали самия Погба ще иска при нас. Надявам се , както вече споменахте, да не търсим медийни и прехвалени звезди, както и /моя вметка/ бразилци. Просто нямаме нужда от повече футболисти, които ще са на приливи и отливи. В крайна сметка всичко гореизброено от мен са само догадки и мои желания. А какво ще стане на яве и какви планове има Конте.....

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   12 май 2016 [20:02] #74

    И на мене не ми допада поведението на Азар, но е играч от световна класа и трябва да остане. Освен ако някой не плати много пари за него

    Ако си мислите, че Гризман ще напусне Атлетико заради нас, много жестоко се лъжете.

    Това лято няма да можем да привлечем големи имена, затова трябва да се задържат основните играчи, да се махнат утайките и да се търсят играчи, които са хем класни, хем не са надути медиини балони

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 12 май 2016 [20:01] #73

    До коментар [#70] от The_Djoker:

    Ще се радвам, ако има нов играч от световно ниво.Но това ''хипотетично'' не ми вдъхва голямо доверие.

  • Аватар на Hokageto
    Hokageto   12 май 2016 [20:01] #72

    Азар определено трябва да остане , изключително грозно и характерно за един '' plastic fan '' е да хейтва футболист дал толкова много на своя отбор , само щото 1 сезон бил слаб... точно както целия отбор.. , а и с кого ще го заменим? Купуването на топ футболисти става все по-трудно за нас , сега всички искат в ''Светата Троица '' ( Реал , Барса , Байерн) ...

  • Аватар на Hazarddddd
    Hazarddddd 618 12 май 2016 [19:33] #71

    До коментар [#70] от The_Djoker:

    Кое му е сигурното? То и след продажбата на Суарес се очакваше класа в Ливърпул, но дойдоха 10 дървета. И само не ми казвайте, че нашата политика е различна от тяхната, защото никога не знаеш на кой какво ще му скимне. Освен това класни играчи трудно се намират. Ако си мислите, че Атлетико ще пуснат Гризман така лесно, много се лъжете. Азар трябва да остане и поне за мен, който не го иска, не е никакъв фен на отбора, а само фен или анти фен на отделни футболисти.

  • Аватар на The_Djoker
    The_Djoker   12 май 2016 [18:43] #70

    До коментар [#68] от j_mourinho:

    Ако хипотетично продадем Азар, то със сигурност ще дойде някой от световно ниво на неговото място, дали ще е Гризман или друг, то те уверявам, че ще има такъв

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   12 май 2016 [18:24] #69

    До коментар [#67] от Ginekolog_:

    А не искаш ли да дойдат и Погба, и Въшката, и Гелосания ?

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 12 май 2016 [17:53] #68

    До коментар [#67] от Ginekolog_:

    Гризман в Челси?

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   12 май 2016 [17:44] #67

    До коментар [#66] от Nasko_Chelsea92:

    И като мохнем азар ще доиде гризман класа ще се вземе винаги

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   12 май 2016 [16:46] #66

    До коментар [#58] от Onzo20:

    Това ще е най-голямата простотия да продадем Азар и да задържим Педро. И както каза sa6etoo, защо открояваш само Азар като всички бяха слаби? Просто и той беше повлиян от цялостната криза в отбора. И никога не е казвал, че ще приеме оферти на ПСЖ. Точно обратното постоянно ги опровергава. Веднъж каза само, че е трудно да се откаже на такъв отбор, което не означава, че иска да ходи при тях. Пак казвам ако продаваме най-добрите си играчи ще станем като Пуул и ще сме посредствени много дълго време.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 12 май 2016 [13:52] #65

    Азар винаги ми е бил чужд.Никога не съм го чувствал като сърцат и верен играч на Челси.Сигурен съм, че при първа добра възможност, ще напусне клуба.Да е жив и здрав, и дано се махне по-скоро.Конте не е от най-търпеливите и спокойните треньори.Дано ги строява, че са се отпуснали като пачи.

  • Аватар на chiki11
    chiki11   12 май 2016 [13:08] #64

    До коментар [#62] от sa6etoo:

    Ясно е е си станал фен на Челси заради него

  • Аватар на nqmadakaja
    nqmadakaja 975 12 май 2016 [09:50] #63

    Вратарите ни този сезон са гола вода. Според мен лятото ще е добре да вземем един качествен вратар. Не че Бегович и Куртоа не са, но просто ако продължават с тези грешки (особено досадната такава на Бегович от вчера) ще си патим много следващия сезон.

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 12 май 2016 [09:44] #62

    До коментар [#61] от Onzo20:

    Брат по твоята логика всички трябва да се наредят в редичка и да се извиняват, че са с вързани крака целия сезон. С едно изключение и това е Вилиан. Всички останали са пълна нула. А това, че някои се свързва с даден клуб - играча ли е виновен? Или ти вярваш на всичко което прочетеш във нета? Единственото което Азар каза е, за Зидан, че е най-големия, но това не би трябвало да те учудва след като му е идол. Всички глупости които си чел за Псж те идват от вестниците, не от него. Доказателството го търси в интервю дадено от Азар малко след пристигането му тук където каза, че във Франция няма да играе за друг отбор освен Лил.

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 12 май 2016 [00:15] #61

    До коментар [#60] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Аз лично бих искал да се извини и повече да не чувам, че името му се спряга за някъде си.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   12 май 2016 [00:08] #60

    До коментар [#58] от Onzo20:

    Последен въпрос.Не заслужавали още един шанс???След всичко което направи за нас преди този сезон.

  • Аватар на monteg
    monteg 1056 12 май 2016 [00:01] #59

    Само Матич ли е още гола вода?

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 11 май 2016 [23:59] #58

    До коментар [#54] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    От това, че е путка и когато отборът се нуждаеше от него, той се влачеше по терена, говореше как щял да приема оферти от ПСЖ и то точно преди мача ни с тях. След това изведнъж ни "остана" верен, като видя, че няма да му се получат нещата, че явно ще трябва да остане и започна да играе, за да се доказва пред Конте. Не искам разни кифли да се разхождат с екипа. Предпочитам да гледам Кенеди или Педро на крилото, те поне се опитват.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 11 май 2016 [23:57] #57

    И Бегович и Куртоа са големи шарани тоя сезон. Ще ми е интересно треньора на Белгия кой шаран ще избере за еврото - Куртоа или Миньоле.

  • Аватар на SuperMario77
    SuperMario77   11 май 2016 [23:54] #56

    Бегович много яко се изтропа на метеното ...

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   11 май 2016 [23:53] #55

    Бегович раздава пасове на Бентеке

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   11 май 2016 [23:53] #54

    До коментар [#53] от Onzo20:

    Не мога да разбера от къде идва този негативизъм към Азар???

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 11 май 2016 [23:42] #53

    До коментар [#46] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Ако иска да ги прави всичките. Тамън ще му вземем повече пари.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   11 май 2016 [23:23] #52

    До коментар [#51] от Chelsea86:

    Коща също е във форма.Въпреки,че днес не играе.Дава се шанс на Траоре а това е много хубаво.Защото определено има потенциал и хляб в това момче.

  • Аватар на Chelsea86
    Chelsea86   11 май 2016 [23:16] #51

    Азар с всеки мач си връща все повече формата и желанието за игра. Това е радващо, но съотборниците му доста изостават в това отношение...

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 11 май 2016 [23:01] #50

    До коментар [#48] от nikshan11:

    Да, подписахме до 2023. Получаваме по 30 млн. от него. Явно обаче няма да го бъде до края.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   11 май 2016 [22:59] #49

    До коментар [#46] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    явно когато иска играе

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 11 май 2016 [22:52] #48

    До коментар [#45] от darklight:

    Иначе в сезона в който спечелихме Лига Европа не подписахме ли нов договор за 10 години с адидас или нещо съм в грешка?

  • Аватар на SuperMario77
    SuperMario77   11 май 2016 [22:38] #47

    Надявам се новия доставчик да е Under Armor. /// Азар направо разцепи бара

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   11 май 2016 [22:33] #46

    Азааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааар кво ше кажете а???Дали трябва да си ходи???
    Трима ги направи на манджа с грозде.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 11 май 2016 [21:15] #45

    Предполагам това ранно обявяване се дължи на сигурното неучастие в Европа. Дано поне сключат добра нова сделка със следващата марка.

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 11 май 2016 [20:02] #44

    До коментар [#43] от darklight:

    Само гледай да не ни се натресат тия новите американски марки като Ню Баланс от тогава ше видиш кво е грозен екип,тая "пижама" на Адидас ще е направо красавец пред тях..

  • Аватар на darklight
    darklight 127 11 май 2016 [19:57] #43

    Да, предпочитам тях, на Пума прилепналите не ме кефят.

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 11 май 2016 [19:53] #42

    До коментар [#41] от darklight:

    Май на Найк ще минаваме

  • Аватар на darklight
    darklight 127 11 май 2016 [19:51] #41

    До коментар [#40] от nikshan11:

    В сайта го има обявено.

  • Аватар на nikshan11
    nikshan11 771 11 май 2016 [19:49] #40

    До коментар [#38] от darklight:

    Откъде разбра?

  • Аватар на Hazardinh0
    Hazardinh0   11 май 2016 [19:44] #39

    Само аз ли имам чувството, че ливъра ще ни натрият носа?

  • Аватар на darklight
    darklight 127 11 май 2016 [19:29] #38

    Следващият сезон ще е последния с екипи от Адидас.

  • Аватар на clippers_LA_90
    clippers_LA_90 1182 11 май 2016 [18:32] #37

    До коментар [#36] от j_mourinho:

    Той заедно с Тери , Иванович и педро , пропускат срещата .Дано се даде шанс на Кенеди / РЛЧ / Пато , врене е вече повече да се доверяват на младежите (не визирам горните 3-ма ). Не случайно печелим младежката ШЛ и ФА години поред .

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 11 май 2016 [12:56] #36

    Коща, ще играе ли довечера с Ливъра?

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   10 май 2016 [01:04] #35

    До коментар [#33] от SuperMario77:

    Не знам какво да ти кажа сигурно директора на ФА е по-добре осведомен от теб и от мен. А и на официалния сайт преди време обявиха :
    "Подадено е заявление за строежа на нов стадион на базата в "Стамфорд бридж", който предвижда увеличаване на капацитета в сравнение с досегашното съоръжение. Това се случва след успешни консултации с компетентни органи, които ни дадоха ценни съвети", обявиха от клуба на официалния си сайт.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   10 май 2016 [00:48] #34

    До коментар [#33] от SuperMario77:

    Няма значение.Все пак всеки милиметър от стадиона е легендарен.Защото е видял всичко във футбола.

  • Аватар на SuperMario77
    SuperMario77   10 май 2016 [00:45] #33

    До коментар [#32] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Проучете го малко тоя въпрос с разширението на стадиона. Никъде не се говори за "събаряне до основи". Пък и лично аз не видях никъде на самия проект във стадиона да се спомена цялостно събаряне...

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   10 май 2016 [00:07] #32

    До коментар [#31] от SuperMario77:

    Зависи кой ще предложи по-добрата сума.Ама тоя проект за стадиона се готви отдавна и така и така не се започна.Мен ще ме е яд само за това,че през цялата си история играем на Стамфорд Бридж.И сега ще трябва да бъде съборен до основи и построен отново.

  • Аватар на SuperMario77
    SuperMario77   9 май 2016 [23:19] #31

    До коментар [#29] от Nasko_Chelsea92:

    Този Грег не знам дали е наясно, нищо че е президент на ФА, но Тотнъм ще играе на Уембли и това ще бъде обявено след края на сезона. Челси ще играят на националния стадион по ръгби. Което в случея е по-доброто решение за отбора и феновете.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 9 май 2016 [22:36] #30

    До коментар [#29] от Nasko_Chelsea92:

    Значи сме на Уембли

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   9 май 2016 [18:23] #29

    ПРЕЗИДЕНТЪТ НА ФА НА АНГЛИЯ ГРЕГ ДАЙК :

    "Мисля, че Челси може да играе на "Уембли" още по-дълго време (от Тотнъм), защото те наистина имат забележителни планове за "Стамфорд Бридж". Те възнамеряват да изравнят всичко със земята и на негово място да построят съвсем ново нещо. Това означава, че ще им трябва пристанище за три години", добави функционерът.

  • Аватар на The_Djoker
    The_Djoker   9 май 2016 [10:34] #28

    До коментар [#25] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Спомена Пике, Мангала, Луис и класни защитници в едно изречение, което си е престъпление. Абсолютно същите медийни балони като Рамос и се вижда и на терена

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   9 май 2016 [10:07] #27

    До коментар [#21] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Няма толкова кухи в спортния щаб

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 9 май 2016 [09:53] #26

    До коментар [#25] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Колкото и класен да е на 30 години е. 60млн. паунда?? Особено както казаха по-долу играч играл само в Испания. Много е добър, но няма да катери нагоре вече, а ще върви надолу.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   9 май 2016 [05:12] #25

    Тъкмо ставам за работа.И какво да видя Рамос медиен балон ахахахахахаха по-голяма шега не бях чувал добре си се хиля от смях сега.Говорете си ама Серхио и на тия години си е класааааааа!!!Гледам често Реал и знам много добре какво говоря.Защитници като Пике,Мангала,Тиаго Силва,Луис,Лам,Боатенг,Леонардо Кастан не могат да му стъпят и на малкия пръст,а това са си доста класни защитници.

  • Аватар на The_Djoker
    The_Djoker   9 май 2016 [01:30] #24

    Да не говорим какъв медиен балон е Рамос. бих предпочел Варан, ако ще е защитник от Реал

  • Аватар на Onzo20
    Onzo20 877 9 май 2016 [00:12] #23

    До коментар [#22] от CFC_H_A_Z_A_R_D:

    Ще съборим съперниците от смях, като пръснем над 60 милиона за 30-годишен играл само в Примера.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   8 май 2016 [23:48] #22

    Този трансфер би бил буквално СЪБАРЯЙЙЙЙЙЙЙЙЙ.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   8 май 2016 [23:47] #21

    Челси ще опита да привлече един от най-важните играчи на Реал (Мадрид) - Серхио Рамос това лято.

    Лондончани са готови да платят 63 милиона паунда за 30-годишния капитан на "белите", с което да ударят по конкурента Манчестър Юнайтед, опитал да вземе Рамос преди време.

    Сделката ще е рекордна за защитник в Англия и ще надмине предишното върхово постижение - 35,5 милиона за Рио Фърдинанд, който премина от Лийдс в Юнайтед.

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 8 май 2016 [22:03] #20

    До коментар [#7] от Ginekolog_:

    Няма достатъчно класа за да се налага като титуляр, за резерва става но нз сякаш ВЛ не е неговата.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   8 май 2016 [21:29] #19

    До коментар [#17] от CFCLondon:

    Пато няма какво да даде на клуба а Иванович вече не става за бек може да остане , но като резерва

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   8 май 2016 [18:56] #18

    До коментар [#17] от CFCLondon:

    Ако зависеше от мен Педро пръв ще си замине. Има някакви моментни проблясъци, но не е нищо особено. Не казвам, че не се раздава за отбора, напротив раздава се на 100%, но той просто толкова си може, а и е на такава възраст, че повече няма на къде да се развива. По-добре да освободи мястото и да отиде в по-малък отбор и да играе редовно. Той затова и напусна Барселона.

  • Аватар на CFCLondon
    CFCLondon 663 8 май 2016 [18:30] #17

    До коментар [#14] от drogba_fen_911:

    След всичките години през които Иванович ни беше един от най-добрите и сърцати защитници, само заради един слаб сезон като този вече го слагаш в графа "тия". Браво, страхотно уважение, няма що.
    Не разбирам и защо някои от вас искате да махаме Педро. Испанеца си е супер. Нормално беше като за първи сезон в Англия да имаше проблеми с аклиматизацията, но лично аз видях хубави неща от него. Може да бъде много полезен на отбора в бъдеще. Затова задължително трябва да остане. С Оскар каквото и решение да бъде взето - все ще е правилно. Ако го продадем това няма да се отрази на отбора - ако остане - по-широка скамейка и добра опция за резерва. Пато според мен също може да се пробва един полусезон още, най-малкото на база минутите които игра до сега, не може да се определи става ли или не в сегашното си състояние.
    Затова - нека хора като Педро и Пато да останат. Има какво да дадат на отбора, определено. Но все други ще взимат решенията.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 8 май 2016 [17:36] #16

    Хаха, пречупихме им духа на тотнъмчетата.

  • Аватар на Nasko_Chelsea92
    Nasko_Chelsea92   8 май 2016 [17:27] #15

    До коментар [#9] от SuperMario77:

    Това няма да стане колкото и да ни се ще. Абрамович иска трофеи, иска бързи резултати а такива няма да дойдат с млади и неопитни играчи. Да се даде шанс най-много на един, двама. Аз виждам нещата така : продават се играчи като Марин, Моузес, Микел, Оскар, Педро, Реми и се събира една не лоша сума. Абрамович също ще даде не много пари и ще се направи качествена селекция.

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   8 май 2016 [17:23] #14

    До коментар [#13] от darklight:

    Абсолютен фигурант е през 90% от мачовете. Няма нито пас, нито хубав удар. От време на време вкарва някой гол от далеко и това е.

    Оскар, Микел, Пато, Реми, Фекалио, Иванович всичките тия вън от отбора. Едно 50-60 милиона може да им се вземат и ще се спестят доста пари от заплатите им

  • Аватар на darklight
    darklight 127 8 май 2016 [15:52] #13

    До коментар [#12] от Hazardinh0:

    Оскарчето никога не се е конкурирал нито с Азар, нито с Мата като беше при нас. Оскарчето е най-слабия плеймейкър, който отбор, борещ се за челните места може да разполага. Дано през лятото двамата с Микел към Китай и там да стават звезди.

  • Аватар на Hazardinh0
    Hazardinh0   8 май 2016 [15:18] #12

    Не знам защо толкова мразите Оскар, момчето не е във форма, но е спасявало отбора стотици пъти. Нека имаме поне малко уважение. И на мен не ми харесва как играе в последно време, преди той и Азар можеха да се конкурират кой от двамата е по-добрият.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   8 май 2016 [13:09] #11

    До коментар [#9] от SuperMario77:

    Оскар задължително трябва да се махне не да не налага никъде

  • Аватар на sa6etoo
    sa6etoo 917 8 май 2016 [10:28] #10

    Чудя се да се радвам ли да плача ли. И Съндърланд и Нюкасъл са много кофти отбори за нас през годините и добре, че поне единия ще отпадне. А колкото до мача.. Еми каръшка работа. 2 гола след рекошети, при третия Микел направо му нагласи топката за гола. Жалко за Тери.. Ако това е последния му мач за нас.. не заслужаваше да завърши с картон.. Все си мисля, че Конте ще му предложи договор дори да не го ползва много много, просто да има лидер в съблекалнята макар, че самия Конте бил такъв.

  • Аватар на SuperMario77
    SuperMario77   7 май 2016 [23:41] #9

    Безобразно слаб мач, но с оглед на сезона - напълно нормално. Конте ще трябва сериозно да помисли какво да прави. Задължително ни трябва един централен защитник, защото дори и да предложат още 1 година на Тери, то на всички е ясно че той няма да е титуляр. Зума ако се възстанови бързо и отново е във форма ще е много добре. Най-вероятно ще си партнира с Кейхил. Ще ми се да видя и какво ще се случи с Миазга и Хектор които уж бяха взети точно за негови партньори. От там имаме нужда в един опорен халф който да бъде титуляр и да играе заедно с Фабрегас в средата. Трябва да се даде повече шанс и на Чийк и Хинкел, защото и 2-та имат потенциал и то не малък.
    Крилата всякаш са добре, но според мен има нужда от едно наистина качествено дясно. Вилиан и Педро + Кенеди, Пиазон и защо не Исая Браун ще са добри алтернативи за крилата, като последните 3-ма спокойно могат да разгърнат потенциала си и да бъдат част от бъдещето на отбора. Оскар противно на всеобщото мнение според мен трябва да остане и да бъде твърдо налаган зад нападателя. И накрая нападението - Коща си е окей. Дошлите под наем Пато и Фалкао - ами по-добре да си тръгват. Никой от тях не показа че трябва да бъде част от отбора. Конте трябва да налага Бамфорд и Соланке, защото тези 2-та влязат ли във ритъма на Висшата лига, могат да гарантират нападението на отбора за следващите минимум 10 години. Тези които трябва да си тръгнат поне на 90% са - Микел (благодарен съм му за всичко през тези 10 години), Салах, Куадрадо, Марин, Моузес, Атцу. Като цяло съм на мнение че сега е момента в който Абрамович да се замисли за бъдещето на отбора в по-далечно време и да се даде шанс на тези тези които съм споменал и че те са играчите които могат да помогнат много на отбора, а не милионните покупки които знаем че лесно ще дойдат.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   7 май 2016 [23:02] #8

    До коментар [#6] от Double_De:

    Прав си не може да свърши така.Той даде всичко на този клуб.Даде младостта,силите,сълзите и най-вече живота си за Челси.Не е разочаровал никой просто му е дошло в повече с тези спекулации около бъдещето му и като добавим ужасния сезон също така той загуби най-добрите си приятели в този клуб а именно легендите Франкс,Дрогба,Чех,Коул.Така,че няма как да не е изнервен.

  • Аватар на Ginekolog_
    Ginekolog_   7 май 2016 [22:25] #7

    До коментар [#6] от Double_De:

    баба пък какво ти пречи

  • Аватар на Double_De
    Double_De 2175 7 май 2016 [21:06] #6

    Ще съм супер доволен ако от другия сезон микел и оскар и баба рахман не са част от отбора. Другото което ми направи лошо впечатление беше играта на Тери и нелепото си изкарване на червения картон за 3 минути време, последвано с хвърлената капитанска лента на земята... Наистина ли така ще свърши кариерата му в Челси.....разбирам че е разочарован, но така разочарова и нас феновете.

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 1193 7 май 2016 [20:54] #5

    Вече Конте да му мисли.Много работа има за вършене.

  • Аватар на darklight
    darklight 127 7 май 2016 [19:33] #4

    Поне сме постоянни - 12-12-12. Жалко, че остават само 2 мача и няма да можем да направим 13-13-13.

  • Аватар на clippers_LA_90
    clippers_LA_90 1182 7 май 2016 [18:59] #3

    Да са живи и здрави футболистите , Микел и защитата най-вече . Предпочитам да не коментирам никой в този двубой .Единствения ГОЛЯМ + в този двубой - Един мач по малко мъка , до края на сезона .

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   6 май 2016 [13:53] #2

    Да сте живи и здрави всички празнуващи!

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   6 май 2016 [05:16] #1

    До коментар от Nasko_Chelsea92:

    Гьотце не е същия след световното.Пеп опропастява таланта му.Иско е истината ама бая пари ще ни изцокат Реал.А пък и ще трябва да изчакаме 1 сезон докато пак играем в ШЛ.Защото Иско едва ли ще играе в отбор който дори не участва е ЕКТ.